torsdag 21 januari 2010

Teknikträning i Hemus

Tjeee bloggn! Åkte lite skidor idag med Sasse & Matilda, det var najs men jag upptäckte en sak. När började skidåkning handla om balans, teknik & styrka? vafäään.. vad har jag missat liksom!? trodde det gick helt ok för mig, men efter teknikträningen med Sasse så känner jag mig rätt nedslagen. Jaha, hur fasen ska detta gå.. Imorrn börjar Boot Camp för mig iaf! Nu ska jag fasen åka skidor jämt. Blir till att smälla upp en friggebod i Hemus. Så får det bli. Här kommer bloggens allra första intervju med Mikael "Sasse" Sandgren. Enjoy!


När ska vi lära oss filma åt rätt håll!?


Vi tackar Sasse för hans kommentar & avslutar med en sjukt bra låt: Aldrig ensam

3 kommentarer:

  1. Ojoj, nu börjar det bli seriösa tag här..

    SvaraRadera
  2. Det viktigaste är väl ändå att skaffa ett par dyra Oakleys och ett par snygga skidor som man kan posa med på videobloggar, Micke? :P

    SvaraRadera
  3. Haha, vi sa att han skulle ha all utrustning på sig, skidor osv för att det skulle bli se överseriöst ut :D

    SvaraRadera

Just do it!