fredag 29 januari 2010

God natt


Jaaa, då kanske det blir till att åka skidor på alla hjärtans dag då.
Som Kim skrev så känns det som den ultimata dagen att inte sitta hemma och deppa.
Så, när alla ni andra tråkiga sitter hemma och äter geléhjärtan och hånglar så svettas vi skiten av oss i falun/borlänge området! Det klingar rätt fint i mina öron iallafall :)
Men som sagt, ännu finns det tid att ångra sig. Jag känner att jag vill åka mycket mer skidor innan jag vågar ge mig in på 25 km även om jag vet att man klarar det.
Vi måste fixa någon bra vallare tills dess samt övertala coach Boggen att hänga med! Vi måste ju ha någon som skriker på oss i spåret;

"STAKA FÖRIHELVETE!!!"

Oh herregud vad har man gett sig in på?!


Och NEJ Kim, jag är inte i någon form alls!! :P

/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!