tisdag 19 januari 2010

Elljusspår

Jag har fått god smak på denna roliga sport!

Efter vår långa springtur igår har hela min kropp varit som spagetti hela dagen på jobbet.
Var helt slut! Tvingade i mig en kopp kaffe för att kunna uthärda mina åtta timmar bakom kassadisken. När jag väl fick sluta var jag såklart pigg. Tog därför den gröna snabba upp till Grönklitt och åkte en sväng i elljusspåret! Jättemysigt!
Blev slut i kroppen alldeles för snabbt men känns skönt att ha rört på sig lite idag iallafall!
Nu vet jag att min kära kompanjon Kim kommer få ångest... hon gillar nämligen inte när jag tränar mer än henne :P Men kvinnan behöver plugga körkortsteori så hon får hålla sig stilla ikväll!
På söndag börjar tävlingsdansen, som vi har längtat! Kommer bli många tuffa träningspass för att nå våra mål, hårt men kul!

Nu ska jag klura ut vart jag ska sova inatt... inte det enklaste

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!