tisdag 26 januari 2010

Tips från Kim

Klia er inte i ögonen när ni använt varm/kall-liniment.


Ibland är man bra smart alltså.. Hade liniment på mitt knä som strejkar (som vanligt..) och på halsen där jag fått en låsning. Ja, klart att man glömmer bort det och kliar sig i ögonen/ansiktet.. Nu sitter jag här och ser ut som ett söndergråtet russin i ansiktet! inte så najs.. Menmen, ibland tänker man inte..

Jag måste börja gymma regelbundet igen & rehaba mina knän så de inte pajar helt.. Hade problem med knäna förut & då sa Peter (idrottstränare) att jag skulle bygga upp musklerna runt knäna - och det funkade. Nu har jag inte gymmat på ett tag och då strejkar hela höger knä på utsidan. Vet inte om det är ngt ligament som spökar lr om det är nå leder/brosk som gnager mot varandra.. Får gå till Jahni (hockeynaprapat lr nå..) och kolla upp det. Men men! nog om det.

Idag blev det bara promenad med Joss & sedan 2 h dans. Men najs ändå! kommer komma upp bilder och filmer på bloggen snart.. Då slipper den vara så tråkig! Imorrn blir det nog att springa på morgonen. Dvs om mitt jäkla knä & apnacke känns bra. Annars blir det nog skidor eller ragga (en dansstil) på kvällen. Har även musikalträning från 13-16.30, sjukt kul! NOT. alla andra har resurstid förutom oss, men vad gör man inte för konsten liksom..

Jajaaaaa, snart kmr bilder upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!