tisdag 26 januari 2010

skrattretande

Jag vet inte hur många som har koll på mångidrottaren Chile,
men jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg denna artikeln
I DD förra veckan. Varje gång jag kommit i kontakt med "Chile" på jobbet
och han försökt prata med mig så är alltid det första han säger:

" Jag är besviken.."

ALLTID! Han är besviken på polisen, på vädret, på priser, på människor, PÅ ALLT! Därför tyckte jag det var hur kul som helst när han visade mig artikeln på jobbet och jag såg rubriken! Kunde inte hålla mig från att skratta!!

En sak som ändå är sjukt imponerande är att han alltid cyklar eller går. Fatta vilken kondition den mannen måste ha!

Det finns absolut inget ont i honom och det är väldigt tråkigt om han konstant känner sig besviken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!