onsdag 13 januari 2010

välkommen träninsvärk

Jag anade redan igår att efter 8km i spåret utan valla så skulle mina armar vara ganska ömma.
Jotack, ömma är nog det minsta man kan säga! Välkommen träningsvärk!!
Armarna är en kroppsdel som inte blir speciellt tränad på dansen så det är bara bra i och för sig.
Igår begav vi oss alltså ut i fäders spår jag och Kim. Det var vår debut så att säga och första gången som vårt team stakade tillsammans. Moivationen var på topp även om termometern i min bil visade -18. Men vi är tuffa!
Kim hade dock en aning bätte före framåt än vad jag hade. Hon försvann iväg som en skadeskjuten hare och jag kämpade på bakom, kände mig som jägaren!
Men jag måste erkänna att jag är ganska stolt över våra 8 km då vi faktiskt är nybörjare utan teknik!

Nu laddar vi upp för milen i grönklitt på lördag, därefter blir det till att fira på Vasa. (Och där gick vår träning plus minus noll)


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!