tisdag 19 januari 2010

ÅNGEST

Ja Joss har rätt.. Det är ap-orättvist att hon kan träna hela tiden.. Blä. Bara för det där jäkla körkortet. Fast det är ju najs när jag väl får det, för då kan jag åka till Hemus lr GK när jag vill hoho! Men jaha, nu har hon åkt skidor idag & så kan inte jag för jag måste plugga... Då borde jag kanske göra det ist för att sitta här, men ändock. Imorrn blir det iaf att åka skidor med Erik, det ska bli najs! Han som är världens biff kommer säkert kunna åka hur långt som helst, men då får det vara så. Desto bättre träning för mig! Fasen.. får ångest över att jag inte hinner med att träna. Ingen dans har vi heller. Fast den börjar iof på söndag. Tävlingsdans! sjukt peppad på det ass.

Yee, imorrn kommer jag att ta med mig kameran till skolan och intervjua massa folk för att sedan lägga upp det i bloggen, bra va? Förhoppningsvis hittar jag massa frivilliga, annars så går jag ju faktiskt i en klass full med teaterapor så det ska nog lösa sig!

Har nyss gjort ett test på lumpen.nu! gör det du med. Två av mina tjejkompisar har/ska mönstra och jag funderar på att också göra det. Man kanske skulle pröva och sedan göra grundutbildningen? Den är ju svajna hård så efter det lär man kunna göra i princip vad som helst! Hmm... Ska fundera på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!