onsdag 27 januari 2010

R.I.P vallahörnan

Den nya vallahörnan.. Utan valla

Idag berättade Joss en hemsk nyhet för mig.. Vallahörnan är borta! Där står nu en möbel.. EN MÖBEL!? vad är det för stil liksom.. Så nu har vi (jag) bestämt att överföra vallahörnan hem till mig. Det är några små problem bara.

1. Det enda levande som bor där just nu är ett par dammråttor
2. Ingen valla
3. Inga skidor
4. Inga skidkläder
5. Inga skidkillar
6. Ja, dvs INGENGTING som har med skidor att göra.

Vafan gör man då? Satan, måste ner på Inter Sport och tok-köpa massa valla.
Så nu vet nu. Vallahörnan är hos mig just nu. I framtiden. Eftersom att det står en SOFFA (!!!!!) i vägen för vallahörnan hemma hos Joss. Dålig stil... Shame on u Djozée.. Nerrå, men jag välkommnar vallahörnan med varm famn till mitt rum.

Tack & adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!