torsdag 21 januari 2010

ICA Maxi yaao

Det bar av till vårat andra hem: ICA Maxi. Förutom Hemus & GK är detta "the place to be"!
Joss hittade sin favorit-tidning Illustrerad Vetenskap där hon även fann en väldigt intressant artikel som har med oss alla skidåkare att göra ;)
Inhandlade även lite halstabletter så vi håller oss friska. Man vill ju inte dra på sig sig en förkylning nu under säsongen. Det vore dödens må jag säga! Helst skulle man varit isolerad i ett rum med mat, en säng & vissa förkylningsdämpande preparat..

Jag hittade min favorittidning Ute Magasinet som hade många intressanta artiklar om snö, fjälliv och dylikt.. Har nyss lusläst den. Väldigt spännande.

Och sist men inte minst hittade jag lite lektur som jag tror att tom skidåkare förstår sig på.. Nerrå, Kalle Anka är shlikt najs de! En superbra pocket att ha med sig på alla långa resor runt om i Sverige. Arvidsjaur, skåne, gotland, åsarna, bruksvallarna - ja, u name it ;)

Snart kommer det även upp en liten film från "The ICA Maxi-adventure".. Be prepared!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!