onsdag 27 januari 2010

sickenusnsnssss

Sicken pudding ha!?

Jag satt och knäppte lite kort igår på dansen och lyckades fånga denna specifika art på bild. Josefinielus Lindgrenius, årgång 89. Syns oftast på Statoil, Tuvan, skidspåret, danssalen eller utanför Gundes hus (i väntan på en autograf).

Jaha.. vad ska man skriva för kul nu då? lr tråkigt för den delen.. Jaaa... Läste en artikel i sporten häromdan. Det verkar som att svenska folket älskar skidåkarkvinnor. Det synes som om vi har valt rätt sport då! Men jaha.. Ja, nu har jag fixat så att jag och Joss ska genomgå proffsig teknikträning med Björn Daehli. Bra va? Min mor kommer ju från Norge och där känner ju alla varandra så hon drog i lite snören och voila! Så om en vecka far jag och Joss till Norge.

Hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!