tisdag 19 januari 2010

Hacker'n

Ja jävlar, nu känner jag mig verkligen som en hacker! Jag och Joss vill se statistiken för bloggen så vi ser om det verkligen är ngn inne på våran sida! Jag sökte på google och hittade massa bra instruktioner.. Så nu har jag suttit och fipplat med html-koder som värsta teknikern hoho. Först så visades en "besöksräknare" längst upp på sidan, men det såg lite tacky ut så nu är den borta. Så nu vet ni! Det enda som fattas nu är designen på bloggen och mer videoinlägg ;) Om det är ngn som känner sig manad att hjälpa oss med designen så hojta till! Vi vore sjukt tacksamma isf. Just nu är sidan aptråkig och vi vill försöka ändra på det!


Hmja. Sitter i skolan nu iaf.. Teamet satt uppe och diskuterade framtida mål via telefon, vilket orsakade trötthet på båda fronter. J håller på att somna på jobbet & jag försov mig, missade körlektionen, kom en halvtimme för sent till skolan, hittade inte klassrummet & sket i första lektionen i Psykologi A. Bra där! Snart är det lunch iaf, som vi har väntat. Den stora frågan är ju vad man ska träna idag? Jag har ngn supertråkig musikalträning från 16.00-19.00 på kvällen & sedan måste jag plugga teori. KUL. är sjukt sugen på att åka lite skidor eller gå och gymma.. Hmm tåls att tänka på iaf.



Föressten, J & jag är lite sugna på att åka StafettVasan, ngn som är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!