torsdag 21 januari 2010

PERFEKTION

Hittade en bild i ELLE Magazine idag.. woah, sjukt klockren outfit! Gråa tweedbrallor, vit skjorta, snyggt hår, snyggt skägg, snygga tatueringar, lagomt kaxig pose & sedan de GULA HÄNGSLENA. underbart! dreglar lite över stilen.. lite över killen också för den delen ehe. Men han hade verkligen sjukt snygga kläder! Det är sådär man ska se ut; stilrent. tatueringarna var också sjukt snygga. Allting var så bra matchat så jag får spunk. Jag hade velat varit kille! Djävlar vad mkt snygga kläder jag skulle ha då!

Hm.. Kan inte fler killar i Dalarna intressera sig för mode? Stilen gör så himla mycket. Det är nästan halva personen. Det låter helt knäppt, men det är sant. Om man ser en kille som har snygg stil så blir han automatiskt skitsnygg. Fråga vilken tjej som helst. Det är så många som skulle kunna se ut som Brad Pitt, bara de hade en stil.. Nu låter det som om jag alltid har på mig massa stylisch kläder, men jag brukar kunna glida omkring i mjukisar & softa tröjor jag med..

SKÄRPNING!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!