onsdag 27 januari 2010

En sorgens dag..

Vet inte riktigt vart jag ska börja..

När jag och Kim drog igång hela denhär ideén med att åka skidor och komma igång med vår träning så fanns det en plats där vi båda trivdes som bäst, och där alla ideér kom till liv.
Den här lilla specifika platsen har varit vår mittpunkt under hela denhär resan.
Den här platsen är faktiskt ett hörn, och inte vilket hörn som helst utan ett "Vallahörn"
Saken är den att idag försvann vår Vallahörna!! Jag har äntligen fått en soffa och eftersom jag bor i en etta så finns det inte så många olika hörn att placera den i.
Så... i vår vallahörna står nu en soffa!

Vi sörjer både jag och Kim och ska väl försöka annordna någon sorts ceremoni för att ta farväl i helgen. Känns som om jag förlorat min andra hälft..

Tack på förhand för fina kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!