söndag 24 januari 2010

bootcamp

Yeahs, idag börjar mitt & joss sk "bootcamp", vilket innebär:

  • Mycket träning
  • Mer seriöst
  • Bra kost
  • Men ändå sjukt flum woopwoop
Blev ingen skidåkning på morgonen för Joss slutade jobbet kl 00.00 inatt & då är man inte så pigg på morgonen! Nu, kl. 12, blir det dans för mig till halv fyra, då det är tävlingsdans. Efter tävlingsgruppen blir det skidor i Hemus! Började dagen med en stabil "äckel-frulle" och känner mig redo för både träning & övningskörning ;)
Nu har jag suttit fastklistrad vid tvn sedan 10.15 då Damerna körde 10 km fristil i Sm i Piteå. Nu kollar jag på Herrarna, men måste snart åka så kommer missa endel. Jag vet dock att Joss sitter och kollar på tv hemma hos sig, så hon kanske kommer med en update på vad som hänt!
Charlotte Kalla vann & Anna Haag (IFK Mora) kom tvåa. Nu får man hoppas på att det går bra för IFK Moras herrar, heja heja! Det är många från Mora som är med och tävlar, det gillas. Jag sa till Sture att jag skulle vara med i SM när jag är 23. Han skakade på huvudet och skrattade.

S -"Så du menar alltså att du ska vara med i SM-eliten när du är 23?"
K -"Ja, men det är klart. Jag är ju bara 18, om man börjar nu och kör som en idiot så kommer man klara det!"
S-"Det längsta du kommer komma är kanske ett disktriktslopp."
K-"..........."
K-"Äh, vill man kan man."

Ja, jag fortsätter att vara positiv här i tvsoffan och förbereder mig på att överasska om några år ;) Nu blir det dans, tjohej!


1 kommentar:

Just do it!