onsdag 27 januari 2010

Vilka skönheter..

Vi är inte bara duktiga på att åka skidor, vi är snygga också!!



Måste bara tipsa om ett superb band som man blir helt galet myssugen, pepp, galen, kär, träningsmanad, dansant & förälskad i: Johnossi

Idag blir det vilodag, för min nacke vill inte riktigt med sig. Har haft på 4589 lager liniment & knarkat värmekudde, men det blir inte bättre.. Fasen, nu får det ge sig! Jag vill träna!
Undrar vad Joss gör just nu.. Ligger och sover kanske, som den lille slappis hon är ;) Nee men imorrn blir det balett, kanske street & längdskidor! Gillas! hoho, nu är jag träningspepp som fasen.. Ska anmäla mig till Tjejvasan också. Iof tror jag att jag aldrig kommer orka dedär 3 milen.. men vafan, bara man har viljan! Teknik är överskattat hehhh...

Nu ska jag på ett hemligt mission.. Får se om jag avslöjar vad det är senare..

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!