lördag 13 februari 2010

yippie!

Såhär glad är jag just nu! Kommer nog se annorlunda ut när jag går i mål på TjejVasan dock.


Strålande väder, dis och... 20 minus!? vart kom kylan ifrån? Inte helt ok enligt mig.. När det är sånt här väder vill man kunna vara ute! Men icke.. Fast iof har jag vilodag, men ändå. Hoppas att kylan inte håller i sig, för jag vill kunna vara ute och åka nu när jag...

Fått nya skidor+stavar! woidoidoododo :D Kan slänga in en bild på dem sen! Ett par atomicskidor och Oneway stavar. Rea var det också. Så nu är jag ännu mer taggad på att kasta mig ut i längdspåren & tränatränaträna! Var ute och åkte skidor i Grönklitt igår.. Fy fasen vilket underbart väder! och nypreparerade spår pga Ski Maraton. Lovely. Kände av knäet i slutet, men med hjälp av en peppande Björn så gick det bra.

Har kommit fram till att det bara är 2 veckor kvar till loppet.. Läskigt! Nu blir det att köra på som en galning och peppa! 3 mil kanske inte är så långt för skidåkare, men jag (och joss tror jag nog) känner att det är ungefär som 9 mil.. Men vi ska klara det! :)

Nu blir det middag på lönnis med mor & sture, herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!