torsdag 11 februari 2010

ehehehe

Woah, snart sängen alltså.. börjar komma in i det här med att lägga mig tidigt.. bortsett ifrån igår när jag & Jull var uppe till halv fyra. menmen! Nu är jag sjukt pepp på skidor! så himla fint väder och underbart vackert ute i spåren. Varför kom vi inte på denna idé tidigare?! galet..

Idag blev det iaf:

- 1 & halv h balett
- ca 1 mil skidor

var meningen att jag skulle på dans också, men pallade inte riktigt. för lite sömn! Imorrn blire iaf skidor med marit & lite gym på det! Blir najs hoho.

En sak som jag tänkte på idag när jag var ute och åkte var:

Vad använder man sig av för teknik i backar?

Går apdåligt plus att jag får bakhalt (aka fula bakåtramlingar).
Hmm får klura på det där, men antar att det är träning, träning & åter träning som gäller! Jag & Joss har en sjukt rolig grej att annonsera... I nästa inlägg ;)

Sjukt bra låt: Sufjan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!