söndag 14 februari 2010

dolphan

Bilden skall användas som morot under skidåkning

mm kan hålla med J om att det varit dålig upping i bloggen.. Får fixas! har varti så mkt med träningar, skola, projektarbete, plugg, vänner osv så har inte riktigt hunnit.. Yeah "busy woman".. haha töntigt. Menmen! Inge skidor för min del idag, fick lov att stäåda hela rummet... Men det blev jazz en timme & sedan tävlingdans i en & halv timme. gillart!

Woah, detta har ingenting med dans eller skidor att göra men.


Dolph Lundgren.

HUR cool är inte han på en skala från 1-5? sjukt cool kille alltså.. Sen bör det tilläggas att jag skulle kunnat ätit upp honom i hans yngre år. Brunst på den alltså. Så nu vet ni. I'm in love with the younger Dolph. yeee


Men tillbaka till skidor. Nu i veckan ska alltså jag & Joss lära oss att valla, plus träna som gnur. gnuar. gnus? Vi ska lägga upp träningsschema och jämföra imorrn, så det passar in. Joss har ju jobbet och jag skolan så det kan krocka lite ibland. Jag måste lära mig mer om skidor.. Eller vi! så vi vet hur vi ska "ladda upp" inför tjejvasan. Jag har lovat sture att jag ska vinna tjejvasan. Vet inte riktigt om det är ett löfte som jag kommer kunna hålla dock. Sture är inte så positiv han heller.. Men man kan ju drömma ;)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!