tisdag 16 februari 2010

kom igen nuu uuu u



Idag blev det två danspass, dock ingen skidåkning eller gymmande. Simmar i plugg just nu plus att jag var helt däckad så fick lov att vila lite.. Imorrn blire gym och dans gånger 2. Inga skidor, för det hinner jag inte heller. Onsdag blir det dock skidor med Joss! Det blir najs det.. Och varför är jag uppe nu igen? Jag, plugg..

Det är lite glest på bloggen nu igen. Men snart kommer upping med Coach Boggen, skidåkning och våra vallatips. Stay tuned!


Föressten, ett stort grattis till Charlotte Kalla som vann OS-guld i 10 km fristil! En eloge till Anna Haag & Marcus Hellner som kom 4a, bägge två. Sedan kan man tycka att det var lite klantigt av Olsson att åka in i fel fält.. Men antar att sånt är sjukt lätt hänt när man är så trött så man knappt kan stå upp! Jag ska inte döma :)

Kom igen nu Sverige, kör på i OS! (Kan tillägga att det går kass för Norge. Northug kom igen nu fasen! detta funkar INTE. blir besviken på min hemnation..)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!