måndag 15 februari 2010

allmänt

Sitter nu i skolan & undrar: varifrån kommer min träningsvärk? Jag hade ingen träningsvärk alls i veckan efter all skidåkning, gym & dans. Men idag, efter ett pass jazzdans & 1 & halv h tävlingsdans (då vi mest pratade) igår är jag helt död i kroppen. How come? Kan iof ha att göra med att jag la mig vid 2 inatt.. Mindre clever! Nee, nu har jag träningsvärk överallt.. Men det är skönt, få känner man att det händer ngt iaf!

Nu är det 13 dagar kvar till TjejVasan.. Hur fasen skall detta gå? Joss & jag har iaf skrivit ett varsitt träningsschema som vi ska jämföra med varandra ikväll på dansen. J är ledig från jobbet tis, ons, tors så vi ska försöka hitta bra tider att träna på :) I veckan ska vi även lära oss att valla (grunderna) & åka Oxberg-Mora, så vi vet vad vi gett oss in på.

För övrigt så kan det tilläggas att jag kom en halvtimme för sent till lektionen, och beslutade att det inte var värt att gå (en halvtimme kvar; se slappis). Just nu sitter jag i datasalen och vaktar Emmahs & Martins bakterieodling om de håller på med på Naturkunskapen. Ser väldigt äckligt ut. Frågan är: Kommer den ta över världen? Läskig som fasen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!