onsdag 3 februari 2010

Kim svarar

Jag har fått in många hrrrmmm seriösa frågor, och jag tänkte att jag svarar med lika seriösa svar! Detta var som sagt inte min idé, utan Joss men vad gör man inte för sina fans liksom?

1. Vilket är ditt favoritgodis?
- Ja, som sagt. Som seriös skidåkare så äter inte jag (eller Joss) godis, förutom proteinbars under ett hårt träningspass. (Egentligen äter jag allt eeehhehe)

2. Hej! asso jag frågade förut dig om du kan fixa gundes aoutgraf, jag älskar han.. känner du han? puzz/ Klara
- Jaja, Joss & jag har ju tränat för både Gunde & Daehli i många herrans år, så man skulle kunna säga att vi är rätt bra polare. Sjukt tajta. Ungefär lika tajt som en skiddress.

3. va???? känner du gunde?!:D de är sjukt, tänkte höra om ni har nå vallatips? har bakhalt med dåligt glid, behöver verkligen hjälp!! / Stammis
- Som sagt, hänvisar till ovanstående svar på den första frågan. Vallatips har vi många men om de funkar vet vi inte riktigt. Men om jag vore du skulle jag använda Extra Blå. Funkar i alla lägen. Plus, minus, snö, regn. Spelar ingen roll, Extra Blå är vallan för dig.

4. Ingrid sa...
Hej tjejer!


grym blogg och ett roligt initiativ!
jag är själv inget proffs, men jag gillar att ni bjuder på er själva!
tänkte fråga om ni tänkt köra nått lopp?

- Vi tackar för den kommentaren och kmr glädjeligen att fortsätta blogga! Speciellt när man får sådana kommentarer ;) Vi kommer att köra FalunBorlänge-loppet nästa helg, Tjejvasan och KANSKE StafettVasan.


5. Fråga 1.

Vad har du/ni för färg på tandborstarna?

- ....Röd & Joss vet jag inte. Sjukt proffsiga. Kul fråga.
Fråga 2.
Är ni singlar?

- Ja, men jag vet inte riktigt varför? Kan det vara att vi är så mogna att vi skrämmer killarna? Eller våran humor? Jag vet inte, frågorna är många. Det är väldigt konstigt faktiskt.. Vi är ju ändå rätt normala.... Eller? heheheheeh
Fråga 3.
Vad använder ni för deodorant när ni tränar?

- Jaaa.. Vi är ju som sagt naturliga skidåkare så vi luktar inte svett. Bara rosor & blåbärssoppa.
Fråga 4. Hur många frukter om dagen äter ni? Jag har hört att man ska äta typ 4 frukter som dagen. Är det sant?

- Vi äter oändligt med frukt, spelar ingen roll, vi slukar det. Jaja, MER frukt. Helst en frukt i timmen, det är bra för magen. Apelsiner, C-vitamin så man inte blir sjuk nu under säsongen ;)
Fråga 5.
Hur gamla är ni?

- Man skulle kunna tro att vi är äldre än vad vi är pga våran mognad.. Det är ju inte så att de kollar leg på Maxi när man ska köpa glögg, nene. Föressten frågar man inte en kvinna om hennes ålder. Men eftersom att vi vill claima att vi är så unga & fräscha: Kim (moi) är 18 & Joss är 20.
Fråga 6.
Vill någon av er gå på dejt med mig? Jag har tjockt med para.

Klart som fan. I vår när säsongen är över. Då jävlar grabben. Jag menar, Cash is king. Då kan du få bjuda oss på en resa till Norge, så vi kan utöva skidor även på sommaren. Dopeness!


Och det var alltså alla frågor, vi tackar och bockar för alla seriösa...och mindre seriösa frågor.

Tack & adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!