måndag 22 februari 2010

Veeery busy women!

Det har varit sjuuuukt dålig uppdatering här på el bloggi! Men mina vänner, vi ska ICKE klaga. (Visserligen är det bara jag själv som gnällt i kommentarsfältet men men.) För anledningen till att team Joki inte har uppdaterat denna fantastiska sida är för att de har varit EXTREMT flitiga ute i skidspåret och i danssalen. Ja ni hörde!
Coach Boggen har varit crazy mama och piskat de små flicksnärtorna uppe i Grönklitts vita skogar. (Även om jag råkar veta att coach Bogg just nu sitter och fikar med en halva ur teamet nere på stan!).
MEN, kära vänner. På onsdag kommer jag hem till Mora och styr upp det sista innan kvinnfolket ska bege sig ut i spåret och kriga sig igenom Tjejvasan på lördag. Jag kommer självklart vara ute i spåret och heja på de stackars krakarna som inte vet vad dom gett sig in på, man måste ju ta sitt jobb som manager på allvar har jag hört.
Hoppas att det inte är så förbannat kallt bara. För i sånna fall kanske jag sitter hemma framför brasan och hejar därifrån. ;)
/ Manager Williams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!