lördag 6 februari 2010

ja gillart


That's what we're talking about.

Yes, det är såhär vi kommer se ut när vi går i mål i Tjevasan/stafettvasan. Vackert som få. Joss ska åka skidor imorrn, jag ska jobba. Vem drog nitlotten liksom? På söndag blir det iaf skidor för min del, wiho :D Nu har jag inte tränat på 10 jävla dagar och fyfan vilken seg tid. Jag har frossat i onyttigheter (sorry skidåkarliv), slappat med skolan & degat. Men på söndag äre nog, för då får jag börja träna igen :D fast egentligen ska jag väl ta det lugnt, men nu orkar jag fasen inte längre! Så på söndag blir det dans och skidor :D:D:D:D:D wiiiiI!

Schema veckan som kommer:

Måndag: gym innan skolan, sedan dans i skolan. Skidor? Dans på kvällen
Tisdag: Skidor, dans på kvällen. Ut och gå innan skolan?
Onsdag: Dans i skolan, gym, dans på kvällen
Torsdag: Dans i skolan, dans på kvällen, skidor?
Fredag: gym, ut och springa?
Lördag: vilodag
Söndag: FalunBorlänge-loppet, jazzdans & tävlingsgrupp

Förhoppningsvis ser träningschemat för veckan som kommer ut så! Pretty stoked!
Gnatt, jobb imorrn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!