onsdag 10 februari 2010

Kim's secret


Wohoooo har nyss fått reda på en grym grej! Hoppas den går igenom, hör isf vore det sjukt bra! Men jag tänker inte tala om det än hehee :D Woaaah peppad!

Idag blev det:

- 1 h gym
- 1 h grisdanspass
- 1 h latinodans

Imorrn blir det balett, skidor, street & kanske promenad :) känns som att det är på G nu hoho. pepp! Frstn, med the peppness. blir nog inge skidor för mig & joss på söndag.. Hon ska jobba och jag vill inte åka själv. Plus att jag är fett otränad på skidor just nu.. Men tjejvasan blir det iaf! Det är spikat!

Frstn så har jag funderat lite på att mäta muskelmassa/syreupptagningstest.. Mitt projektarbete är ju att "testa ett nytt liv" och att åka tjejvasan, så tror att det kan vara en bra idé att ha ngt att redovisa. Min danslärare Anna-Maria sa att jag skulle prata med ekan lr kjell (idrottslärare på skolan) om det.. Ngn som har en bra idé på hur man skall visa träningen och vad man åstadkommit?

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Just do it!